Vervoer Losdorp
Home › Forums › Optredens en andere evenementen › Vervoer Losdorp
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door Monique Geerdink.
-
AuteurBerichten
-
-
27 april 2019 om 22:05 #3242Monique GeerdinkSleutelbeheerder
Alvast vooruitlopend op de infobrief over het koorweekend van 24-26 mei, de vraag om hier aan te geven wat je aan vervoer te bieden / zoeken hebt. Ben je autobezitter en wil je wel rijden, geef dan hieronder aan hoeveel plekken je nog beschikbaar hebt. Heb je al afgesproken dat mensen met je meerijden, geef dan ook meteen aan wie dus al onder de pannen is in jouw auto. Heb je nog geen vervoer en wil je meerijden, geef dat dan ook aan. Dan kunnen we de puzzel even leggen.
-
27 april 2019 om 22:07 #3243Monique GeerdinkSleutelbeheerder
Auto van Monique:
– Ik vertrek al vroeg ivm voorbereidingen in Losdorp, begin van de middag (tijdstip hangt nog even af van de boodschappenplanning)
– Jos rijdt met mij mee
– Ik heb nog 2 plekken over, gezien de omvang van de auto en de benodigde ruimte voor bagage.
– Ik heb dropjes 😉
-
27 april 2019 om 22:11 #3244AnoniemInactief
Ha Monique ,
Ik zou graag met jou meerijden i.v.m. voorbereidingen voor het eten op vrijdag. Ik neem de boodschap mee.
-
28 april 2019 om 11:51 #3246Regina FalckDeelnemer
Hallo allen, ik vertrek rond 16.00 uur vanuit Utrecht. Heb n kleine auto, met zijn tweeën is comfortabel, met drie kan t net.
Mochten er genoeg auto’s zijn heb ik ook geen bezwaar tegen meerijden.
-
29 april 2019 om 20:47 #3252Peter SmitDeelnemer
Ik vertrek met Martin en Agnes samen op een nader te bepalen tijdstip. Behalve eigen bagage nemen we de piano en wellicht voedsel voor de zaterdag mee. Als het echt moet is er nog plaats voor een vierde persoon.
-
1 mei 2019 om 13:14 #3255MarinkaSleutelbeheerder
In mijn auto kunnen nog 3 mensen (en bagage). Ik doe er wel iets langer over dan anderen, want ik moet onderweg laden (misschien niet, als ik tegen die tijd een auto met grotere accu heb). Dus we kunnen even de benen strekken en frisse lucht happen 😉
-
2 mei 2019 om 12:47 #3259Alie van AnkerenDeelnemer
Ik heb de auto en verwacht dat ik de overige carpoolers meeneem. Wanneer we alle bagage meenemen verwacht ik dat de auto wel vol zit. Ik moet gewoon de hele dag werken en kan pas tegen half 5 -5 uur vertrekken uit Soest.
-
2 mei 2019 om 21:54 #3261Floris LeijdekkersDeelnemer
Ik rijd graag mee. Marinka, hoe laat vertrek jij? Middag vrijgenomen, kan vanaf 14 vertrekken en fijn om er ook beetje op tijd te zijn…
-
-
3 mei 2019 om 22:08 #3264MarinkaSleutelbeheerder
Ik vertrek denk ik tussen 2 en 3, ik kijk nog naar route en tijd, maar komt volgens mij prima uit.
-
15 mei 2019 om 23:03 #3302Monique GeerdinkSleutelbeheerder
Ik begrijp van Barbara dat zij samen met Gonneke en Annemiek meerijdt met Anouk. Die auto is dus vol.
Daarnaast dus de auto van Peter met daarin Martin en Agnes, is ook vol.
Dan mijn auto met Rozemarijn en Jos. Evt nog een plekje maar we vertrekken wel vroeg.
Regina reist zelfstandig i.v.m. logistiek die dag.
Marinka rijdt en heeft Floris en in de sorry, maar heeft dus ook nog plek.
Ik weet dus alleen niet of Edwin, Alie en Rogier al ergens over de pannen zijn of misschien met elkaar meerijden – zouden jullie dat nog even willen laten weten? Zoals je hierboven kunt lezen is er in sommige auto’s nog plek.
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.